[Solved] Problemen met het laden van cellen in userform en terug plaatsen

Willem

New member
Hallo vrienden.

Ik heb een userformulier om prijzen in te voeren. In deze userform kan ik ook de geselecteerde record schrijven . Na verandering van enkele een veld en deze terugschrijven. Wanneer ik dat doe veranderd de waarde die ik heb ingevuld bijvoorbeeld 2,34 wordt 234,00 en enkele andere veld kan dit veranderen ook me. Hoe moet de vba aangepast worden om dit goed te krijgen tevens graag ook nog even de datum in vul velden bekijken of dat goed gaat met verandering.

Cel Q3 geef de geselecteerde rij aan.





Ik bedank iedereen die mij hiermee wil helpen.

Bedankt.

Willem Witwerts
 

Attachments

Hallo vrienden.

Ik heb een userformulier om prijzen in te voeren. In deze userform kan ik ook de geselecteerde record schrijven . Na verandering van enkele een veld en deze terugschrijven. Wanneer ik dat doe veranderd de waarde die ik heb ingevuld bijvoorbeeld 2,34 wordt 234,00 en enkele andere veld kan dit veranderen ook me. Hoe moet de vba aangepast worden om dit goed te krijgen tevens graag ook nog even de datum in vul velden bekijken of dat goed gaat met verandering.

Cel Q3 geef de geselecteerde rij aan.





Ik bedank iedereen die mij hiermee wil helpen.

Bedankt.

Willem Witwerts
Hello Willem Witwerts

Welcome to ExcelDemy Forum! Thanks for sharing your file and explaining the problem with such clarity.

I have reviewed your Excel file. I did not find any unintended changes. However, I have applied Increase Decimal within the BWT field and uncommented some blocks of codes within the After Change Save button. I have some suggestions. There is no data validation in the date fields. Therefore, it takes any values that may cause inconsistencies in your system. So, integrate data validation, which will take only date values.

I have attached the workbook I have reviewed and made some improvements to. Good luck.

Regards
Lutfor Rahman Shimanto
Excel & VBA Developer
ExcelDemy
 

Attachments

Online statistics

Members online
0
Guests online
4
Total visitors
4

Forum statistics

Threads
364
Messages
1,591
Members
681
Latest member
Adilita
Back
Top